Centrale telefoniczne

DLA MAŁYCH FIRM I DOMÓW

Slican ITS


Centralki telefoniczne telefoniczne SLICAN ITS, IPS-08 oraz IPU-14 to idealne rozwiązanie do gabinetu, kancelarii czy domu. To kompaktowe serwery z liniami GSM, VoIP i zintegrowanym nagrywaniem. Jednym słowem doskonałe rozwiązanie komunikacyjne. Współpraca z bramofonami Slican serii DPH oraz modułami przekaźników i sensorów pozwala sterować automatyką urządzeń inteligentnego budynku.

 

 

DLA ŚREDNICH FIRM I WIELOODDZIAŁOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW

Slican MAC-6400Centrale telefoniczne Slican IPM-032, IPL-256 i MAC-6400 to najnowszej generacji produkty, w którch zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 1000 użytkowników. W centralach można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up₀ / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system profesjonalnej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.

 

więcej

Telefony Slican

TELEFONY SYSTEMOWE CTS

Telefon systemowy Slican CTS-330CTS-330
Telefon systemowy Slican CTS-330 z BluetoothCTS-330+CTS-338
Telefon systemowy Slican CTS-203 z bluetoothCTS-202+CTS-232
Telefon systemowy Slican CTS-202CTS-202
Telefon systemowy Slican CTS-102CTS-102

TELEFONY VOIP/SIP

 Telefon Slican VPS-802  Telefon Slican VPS-804PTelefon Slican VPS-310P Telefon Slican VPS-2000P

więcej

komunikator cti

Bramofony Slican DPHBRAMOFONY DPH      Komunikator PhoneCTIKOMUNIKATOR PHONE CTI     Sieciowanie centralSIECIOWANIE CENTRAL      
więcej

Bramofony Slican

BRAMOFONY SLICAN SERII DPH

Bramofony Slican DPH

Bramofony Slican serii DPH przeznaczone są do instalacji w obiektach, w których wymagany jest szeroki zakres usług. Ich funkcjonalność wykracza poza typowe funkcje bramofonów, ograniczających wyłącznie dostęp z zewnątrz. Zapewniają komfortową obsługę oraz wygodną instalację i serwis. Mogą być stosowane w biurowcach, zakładach produkcyjnych, na parkingach czy nawet w domach – wszędzie, gdzie można je podłączyć do dowolnej centrali Slican.

Bramofony Slican DPH

 

więcej

Sieciowanie central Slican

SIECIOWANIE CENTRAL

Sieciowanie central

Sieciowanie serwerów telekomunikacyjnych stwarza zupełnie nowe możliwości organizacji pracy i komunikacji pomiędzy oddziałami (różnymi lokalizacjami abonentów) jak i w komunikacji z zewnątrz. Niezależnie od miejsca pracy - wszyscy abonenci używają skróconej numeracji wybierając numery wewnętrzne.

Tworząc jednorodną sieć łączności należy mieć na względzie aspekt jakim jest wygoda i prostota rozwiązania, z którego korzystają na co dzień pracownicy, a także oczekiwany efekt ekonomiczny wdrożenia projektu bezpłatnej komunikacji pomiędzy oddziałami.

więcej

Komunikator CTI Slican

KOMUNIKATOR PHONE CTI

Komunikator PhoneCTI

Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.

Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.

więcej

Sieciowanie central

SIECIOWANIE CENTRAL

Sieciowanie central

Sieciowanie serwerów telekomunikacyjnych stwarza zupełnie nowe możliwości organizacji pracy i komunikacji pomiędzy oddziałami (różnymi lokalizacjami abonentów) jak i w komunikacji z zewnątrz. Niezależnie od miejsca pracy - wszyscy abonenci używają skróconej numeracji wybierając numery wewnętrzne.

Tworząc jednorodną sieć łączności należy mieć na względzie aspekt jakim jest wygoda i prostota rozwiązania, z którego korzystają na co dzień pracownicy, a także oczekiwany efekt ekonomiczny wdrożenia projektu bezpłatnej komunikacji pomiędzy oddziałami.

Sieciowanie central

 
OSZCZĘDNOŚĆ
  • Niższe koszty połączeń pomiędzy oddziałami – połączenia są traktowane jak wewnętrzne i bezpłatne.
  • Atrakcyjne warunki zakupu urządzeń lub impulsów u operatora (zakup hurtowy).
  • Niższe koszty serwisu i obsługi sieci - jeden zespół obsługujący sieć we wszystkich lokalizacjach - dostęp do wszystkich serwerów on-line.
BEZPIECZEŃSTWO I STABILNOŚĆ
  • Wyższy poziom bezpieczeństwa sieci, transmisji głosu i danych.
  • Jednorodny system analiz i raportowania zdarzeń komunikacyjnych.
  • Sprawdzone technologie oraz rozwiązania.
  • Wewnętrzny i spójny system komunikacji głosowej, czat i sms dla wszystkich abonentów niezależnie od ich lokalizacji (Komunikator CTI) - do firmowej sieci nie są włączane aplikacje / komunikatory zewnętrzne.
  • Szybki czas reakcji na sytuacje awaryjne i zakłócenia pracy niezależnie od lokalizacji urządzenia.
  • Każdy serwer telekomunikacyjny w ramach sieci jest autonomiczny – niezależnie od awarii jednego z urządzeń, czy też sieci operatora, pozostałe centrale działają i można po prostu dzwonić.
WYGODA
  • Spójna numeracja wewnętrzna dla wszystkich serwerów firmowych - prostsza obsługa abonentów.
  • Jeden współdzielony pakiet aplikacji wspierających obsługę połączeń (billingi, analiza ruchu, jeden serwer nagrań, komunikator CTI itp.).
  • Jednorodna struktura - identyczne i niezawodne rozwiązania we wszystkich punktach.
  • Dostęp za pomocą jednego urządzenia do komunikacji analogowej, ISDN, IP oraz połączeń GSM.
  • Intuicyjna wizualna platforma administracyjna dla zarządzającego siecią - obsługa przez jednego administratora z jednego stanowiska. Zarządzanie całą siecią, wszystkimi urządzeniami i dodatkowymi aplikacjami z poziomu jednej platformy administracyjnej.
  • Harmonogramy pracy i automatyzacja powtarzalnych zdarzeń.
  • Skalowalność rozwiązania.
  • Nowe narzędzie marketingowe w relacjach z klientami (wygodne plany numeracyjne).

 

 

PROTOKÓŁ eSSL SLICAN

Slican odpowiadając na wyzwania nowoczesnych organizacji stworzył nowej generacji protokół sieciowania serwerów telekomunikacyjnych - eSSL. Pozwala on na skrócenie procesu linkowania serwerów, jest intuicyjny w obsłudze i uwzględnia bieżące trendy w technologii obsługi sieci. Jego możliwości to między innymi:

 

Budowa sieci dla kilku tysięcy abonentów:
  • do 3999 numerów zlinkowanych
  • nawet 15 zlinkowanych central
  • linkowane systemy - serwery telekomunikacyjne Slican z firmware 6.20 lub wyższym*
  • abonenci z różnych zlinkowanych central mogą należeć do jednej grupy
Wymiana informacji między zlinkowanymi centralami:
  • rodzaj i numer seryjny centrali
  • numer katalogowy abonenta i komentarz
  • statusy: wolny, zajęty, uszkodzony, wywoływany, DND
  • informacje o abonentach, kontach, grupach, sensorach, bramofonach
  • przesyłanie uprawnień i klas dostępu
Książka telefoniczna w sieciach eSSL:
  • każda centrala w sieci zna konfigurację swoich sąsiadów dlatego ruch wewnętrzny w centralach zlinkowanych kierowany jest w sposób automatyczny i nie wymaga programowania
  • książka numerów wewnętrznych zawiera spis wszystkich abonentów w zlinkowanych centralach z uwzględnieniem znacznika "nie pokazuj wpisu w książce numerów wewnętrznych"
  • drukowanie etykiet przycisków telefonu systemowego – dostosowanie do modelu telefonu, indywidualny wybór kolorów i typu czcionek
Wygoda i bezpieczeństwo z nowym protokołem sieciowania eSSL:
  • pomimo awarii wiązki w ramach sieci eSSL połączenie realizowane będzie automatycznie - centrala zestawi połączenie via sieć PSTN
  • jeżeli ruch z całej sieci eSSL jest tranzytowany do PSTN przez jedną centralę w celu określenia kosztów można posługiwać się jedną bazą BillingMAN
  • niezależnie od ilości zlinkowanych central mogą one być zarządzane centralnie, przez jednego administratora z jednego stanowiska

Slican GSM/SMS

WBUDOWANE BRAMKI GSM SLICAN

Dzięki zastosowaniu wbudowanej bramki GSM możemy z telefonu wewnętrznego dołączonego do firmowej centrali PABX wykonywać bezpośrednie i tanie połączenia do sieci GSM (korzystając np. z korporacyjnej oferty za połączenia), a także odbierać połączenia przychodzące z sieci GSM. Wbudowaną bramkę można także wykorzystać do wysyłania informacji SMS, które mogą być tworzone i wysyłane poprzez Komunikator CTI, Program SenderSMS lub z systemów CRM. 

Bramka, w postaci modułu instalowana jest bezpośrednio w PABX. Nie stanowi ona urządzenia zewnętrznego, jest jednym ze składników serwera Slican. Wbudowane bramki Slican GSM zapewniają wyższą jakość połączeń oraz większą niezawodność pracy w porównaniu z urządzeniami zewnętrznymi. Połączenia taryfikowane są w programie BillingMAN, rozmowy można rejestrować poprzez program RecordMAN.

 

KOMUNIKATOR PHONE CTI

Wysyłanie sms z PhoneCTIIntegruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Komunikator integruje komunikację głosową z czatem i sms.

Obsługuje Wiadomości SMS i Flash SMS. Wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po jej otrzymaniu - niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI. Wysyłanie wiadomości jest wyjątkowo proste. Wystarczy wybrać kontakt, kliknać odpowiednią ikonę, wpisać tekst z klawiatury komputera i gotowe...

Komunikator CTI

 

 

SENDER SMS

SenderSMSW dobie smartfonów i telefonów komórkowych często wysyłamy dziesiątki, setki czy nawet tysiące SMS-ów. Powiadamianie pacjentów o wizytach, studentów o egzaminach czy klientów o promocjach to codzienność. SenderSMS ułatwia taką wysyłkę. Aplikacja służy do seryjnego wysyłania wiadomości SMS z wykorzystaniem serwerów SLICAN.

Jej głównym zadaniem jest zapewnienie skutecznej komunikacji SMS zarówno w kontaktach z kontrahentami, klientami lub też celach marketingowych oraz typowo informacyjnych z pacjentami, studentami czy centrami powiadamiania SMS (Urzędy Powiatowe, Gminne, Miejskie, Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego).

Szerokie możliwości funkcjonalne praktycznie nie ograniczają zakresu zastosowań aplikacji. Marketing mobilny nigdy nie był taki łatwy.

  • Tworzenie kontaktów, grup kontaktów
  • Szablony wiadomości(prywatne, publiczne)
  • Personalizowanie wiadomości na podstawie pól kontaktu
  • Automatyczne rejestrowanie i wyrejestrowanie kontaktu na podstawie przesłanego kodu SMS
  • Obsługa polskich znaków diakrytycznych
  • Wiadomości typu "flash"
  • Rejestrowanie wiadomości przychodzących, wychodzących wraz z raportami doręczeń
  • Zabezpieczenie przed wysłaniem wiadomości na wybrane numery (czarna lista)
  • Import/eksport kontaktów
  • Wielopoziomowy dostęp do aplikacji (administrator, zarządzający, obsługa)
  • Obsługa wielu bramek GSM

SenderSMS

 

 

 

Profesjonalne konferencje

SLICAN KONFERENCJE

więcej

Mobile Phone

Slican MobilePhone to usługa umożliwiająca korzystanie z telefonu komórkowego lub domowego tak jak z telefonu firmowego włączonego do centrali Slican.
Slican MobilePhone zwiększa mobilność pracowników i efektywność wykorzystania istniejących zasobów komunikacyjnych w każdej organizacji, niezależnie od miejsca i czasu.

więcej

Rozwiązania CRM

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości ich integracji z aplikacjami CRM firmy otrzymują nowoczesne i kompleksowe rozwiązania.
Jeżeli zależy Ci na integracji aplikacji i urządzeń, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
więcej

Infolinie

Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.

więcej

programy hotelowe slican

Hotel jest wyjątkowym wyzwaniem dla integratora sieci telekomunikacyjnej. W dobie powszechności telefonii IP i GSM centrala telefoniczna w hotelu jest w coraz większym stopniu środkiem i narzędziem integracji, a nie tylko pośrednikiem w komunikacji. Obecnie centrala wraz z aplikacją hotelową wspiera przede wszystkim pracowników hotelu w efektywnej i sprawnej obsłudze gościa hotelowego.

więcej