Infolinie
INVENIO
Interaktywny System Zapowiedzi
Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.
Infolinie INVENIO dostępne są w serwerach Slican (z wyjątkiem ITS IP PBX).
Możliwości INVENIO Slican:
- pozwala dzwoniącemu na wybór kolejnej opcji z użyciem klawiszy (w DTMF) i w zależności od tego uzyskiwać kolejne żądane informacje albo połączenie z abonentem lub grupą abonentów
- jeżeli dzwoniący do centrali skierowany zostanie na infolinie INVENIO, to usłyszy zapowiedź słowną
- w trakcie zapowiedzi oraz przez określony czas po jej odtworzeniu, dzwoniący może dokonać wyboru dalszego kroku za pomocą klawiatury
- do zdefiniowania działania można używać cyfr od 0 do 9, a także * i #
- pod każdy klawisz można przypisać abonenta, grupę abonentów, zapowiedź, kolejną infolinię, numer skrócony; można też wybrać numer wewnętrzny podczas odsłuchiwania zapowiedzi
- jeżeli dzwoniący nie podejmie w trakcie trwania zapowiedzi żadnego działania lub wybierze niewłaściwy przycisk na klawiaturze, zapowiedź zostanie powtórzona
INFOLINIE API
Najnowsze Infolinie Slican INVENIO pozwalają zintegrować dane przesyłane do serwera Slican z danymi z zewnętrznej bazy danych. Połączenie tych dwóch źródeł informacji umożliwia pełniejsze wykorzystanie danych dostępnych z zewnętrznych aplikacji typu CRM oraz automatyzuje procesy w firmie, czy instytucji odciążając Twoich pracowników i przyspieszając obsługę klienta.
Wszystko czego potrzebujesz to serwer SLICAN najnowszej generacji – IPL-256, IPM-032 lub MAC-6400 czy CCT-1668 lub CXS-0424 oraz baza danych Twoich Klientów, zawierająca informacje na podstawie których ich zweryfikujesz. Do sprawdzenia osoby dzwoniącej możesz wykorzystać numer telefonu, z którego przychodzi połączenie (CLIP). Możesz też zażądać przy połączeniu numeru PIN, numeru PESEL, szkody, zlecenia serwisowego itd. Wybór jest nieograniczony i zależy wyłącznie od charakteru prowadzonej działalności.
Oto jak możesz wykorzystać Infolinie INVENIO Slican najnowszej generacji
Weryfikacja dzwoniącego odbywa się w następujący sposób
Dla kogo dedykowane jest rozwiązanie Infolinii INVENIO Slican?
Sprawdzi się wszędzie, niezależnie od tego jak duża jest Twoja firma / instytucja, jak wielu obsługujesz klientów, ilu masz pracowników i w jakiej działasz branży.
Może znacznie podnieść jakość obsługi klientów poprzez szybszy dostęp do informacji i rezygnację z kontaktu osobistego w sprawach, gdzie nie ma konieczności bezpośrednich konsultacji z Twoim pracownikiem.
Slican INVENIO jest idealnym rozwiązaniem w każdym miejscu, w którym wcześniej klienci często słyszeli sygnał zajętości lub oczekiwali w długich kolejkach na połączenie.
Infolinie Slican to narzędzie, dzięki któremu możesz wyróżnić najważniejszych klientów przydzielając im nr PIN VIP – przywilej priorytetowego połączenia telefonicznego z pracownikiem.
Możesz uzyskiwać dodatkowe dochody konsultując wybranych klientów – bardzo dokładna weryfikacja czasu poświęconego przez Twoich pracownikówo na doradztwo.