Aplikacje ułatwiające komunikację
Komunikacja głosowa, czat, wysyłanie sms-ów na PC, konferencje i wideokonferencje to dzisiaj standardowe funcje serwerów telekomunikacyjnych bez których czasem trudno wyobrazić sobie pracę w biurze. Łatwy dostęp do bazy danych z kontaktami kontrachentów oraz dodatkowe ułatwienia jak możliwość szybkiego wysłania sms czy prowadzenia czatu podczas rozmowy telefonicznej sprawiają że obsługa klienta jest bardziej profesjonalna i komfortowa.
Niezrównana mobilność dzięki VoIP klientom 3CX – Android oraz iPhone
Mobilni klienci komunikacji głosowej
System 3CX zawiera funkcję natywnych, stale poddawanych aktualizacjom oraz testom klientów Android oraz iPhone, wyznaczając nowy standard dla klientów telefonów komórkowych z technologią VoIP. Dzięki wbudowanemu tunelowi można uniknąć problemów ze zdalną zaporą, dzięki czemu jakość połączeń wykonywanych w systemie 3G lub za pośrednictwem WiFi jest doskonała. Klienci Android oraz iOS VoIP współpracujący z systemem 3CX oferują usługę PUSH, zachowując w telefonie tryb czuwania oraz oszczędzając baterię.
Dzięki klientom 3CXPhone dla urządzeń z systemami Android oraz iPhone możesz korzystać ze swojego numeru wewnętrznego gdziekolwiek jesteś. 3CX wykorzystuje koncepcję jednego numeru, co oznacza, że nie musisz już rozdawać swojego numeru komórkowego. Ustaw swój status, aby Twoi współpracownicy widzieli, czy jesteś dostępny i możesz odebrać połączenie.
SIP klient na PC
Softphone to wirtualny telefon IP wykorzystujący sieć biurową, domową lub internetową do rozmów telelefonicznych lub videotelefonicznych. Oprogramowanie Softphone wystarczy zainstalować na komputerze, podłączyć słuchawki i mikrofon, a komputer będzie pełnić rolę telefonu internetowego.
Konferencje i WebMeeting
Oferowane przez nas rozwiązania udostępniają profesjonalne telekonferencje w ramach pakietu usług Unified Communication. Najczęściej są one dostępne zarówno dla abonentów sieci wewnętrznej jak i numerów miejskich - w tym GSM i IP. Warunkiem korzystania z telekonferencji jest jednak zakup licencji na określoną ilość uczestników.
Możliwe są różne typy konferencji: Grupy konferencyjne, Pokoje konferencyjne, Konferencje prywatne
3CX WebMeeting, proste w obsłudze rozwiązanie na prowadzenie wideokonferencje firmy 3CX, pozwoli przedsiębiorstwom oszczędzić czas i pieniądze, umożliwiając rozmowy wirtualne przy zachowaniu korzyści z komunikacji twarzą w twarz. Inicjowanie konferencji wideo odbywa się w prosty sposób dzięki klientowi 3CXPhone – wystarczy kilka kliknięć. Funkcja 3CX WebMeeting oferuje wiele rozwiązań dla codziennej komunikacji, zwiększając produktywność i wydajność.
Aplikacje CTI na PC i urządzenia mobilne
CTI to oprogramowanie dzięki któremu możesz zarządzać swoim telefonem stacjonarnym przy pomocy kilku kliknięć, bez konieczności nauki skomplikowanego interfejsu. Inicjuj połączenia ze swojego telefonu stacjonarnego bez konieczności wykręcania numeru lub dokonuj przekierowania połączeń przy pomocy kilku kliknięć.
- Inicjuj połączenia z poziomu pulpitu na zasadzie kliknij i dzwoń
- Dokonuj przekierowania połączeń bez użycia skomplikowanych operacji
- Zwiększ produktywność
Systemy CTI mają za zadanie integrować komunikacjię głosową z coraz częściej stosowaną w kontaktach biznesowych komunikacją online poprzez czat, sms i rozwiązania web. W zasięgu ręki – komputera i telefonu - jest książka telefoniczna firmowa i prywatna. Można je modyfikować w zależności od upodobań. Mamy możliwość korzystania z zasobów firmowej centrali do – zestawienia telekonferencji, ustawienia usługi
przekierowania, powiadomień i innych. Systemy CTI pozwalają również na błyskawiczne pobieranie i odsłuch nagrań prowadzonych rozmów.
Wysyłanie sms-ów z PC i Chat
Czat CTI może być stosowany jako rozwiązanie zwiększające poziom bezpieczeństwa środowiska pracy - pracownicy korzystają wyłącznie z wewnętrznego komunikatora firmowego. Z własnych serwerów! Aplikacje CTI integrują wszystkie kontakty, pozwalając w sprawny, szybki i uniwersalny sposób komunikować się nie tylko ze współpracownikami, ale przede wszystkim z osobami spoza firmowej sieci telefonicznej. Niezależnie od tego czy nasz rozmówca dostępny jest pod numerem stacjonarnym telefonu, korzysta z GSM, dostępny jest online na czacie możemy nawiązać łączność bardzo szybko – jednym kliknięciem w ekran komputera. Użytkownicy zainteresowani korzystaniem zdalnie z rozwiązań CTI mogą korzystać z interfejsu WEB – intuicyjnej i przyjaznej aplikacji dostępnej poprzez przeglądarkę WWW. Można tutaj zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla poszczególnych połączeń, aktywować usługi Slican MobilePhone, pobrać
pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. Wszystkie czaty, sms, rozmowy telefoniczne zorganizowane w czytelną historię, grupowane wg klientów, dat itp. mogą stanowić dodatkowy element systemu CRM prowadzonego w firmie