Wideorozmowy Platan

Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi uatrakcyjni codzienne kontakty telefoniczne dzięki możliwości przeprowadzenia wideorozmów. Przekaz wideo realizowany jest w technologii bypass media.

Rozmawiaj przez wideotelefony IP lub aplikację Platan Video Softphone nie tylko z najbliższymi pracownikami, ale i z kolegami pracującymi zdalnie. Zobacz na wideotelefonie lub ekranie komputera, kto stoi pod bramą, gdy zadzwoni przez wideobramofon IP.

Wideo Libra

 

Do prowadzenia wideorozmów niezbędne będą:
  • IP PBX Server Proxima lub PBX Server Libra wraz z licencjami na minimum 2 kanały VoIP i na 2 porty wideo
  • bezpłatna aplikacja Platan Video Softphone
  • kamera internetowa i słuchawki
  • opcjonalnie wideotelefon IP (polecamy wideotelefon IP Yealink VP530)
  • opcjonalnie wideobramofon IP

Dla dobrej jakości połączeń należy też zapewnić łącze internetowe o odpowiedniej przepustowości. Połączenie wideo dla pojedynczej rozmowy wymaga od 64 kb/s do nawet 4 Mb/s w obu kierunkach w zależności od wybranych kodeków i urządzeń.


Platan Video Softphone

Najprostszym sposobem skorzystania z opcji wideorozmów Zobacz, Kto Mówi jest darmowa aplikacja Platan Video Softphone, wymagająca jedynie słuchawek oraz kamery internetowej.

Aplikacja Platan Video Softphone dołączana jest do wszystkich nowych serwerów Proxima i Libra. To wirtualny telefon IP (softphone) wykorzystujący przekaz wideo w technologii bypass media. Aplikację Platan Video Softphone można wykorzystywać również jak zwykły softphone.

 Platan Video Softphone   Platan Video Softphone    Platan Video Softphone    Platan Video Softphone

Dzięki dużym przyciskom i wyraźnym cyfrom łatwo wybierzesz pożądany numer, także na ekranie dotykowym. Informacja o przychodzącym połączeniu pojawi się dyskretnie w wybranym przez Ciebie miejscu ekranu.

W głównym oknie programu masz dostęp do najprzydatniejszych funkcji w czasie prowadzenia rozmów - przełączania (FLASH), wyciszania (MUTE) oraz przekierowania połączeń bez ich odbierania (TRANSFER). W górnej części okna, prócz informacji o swoich danych wraz ze statusem logowania, masz szybki dostęp do poczty głosowej (nowe wiadomości sygnalizowane są zmianą koloru ikonki) oraz funkcji DND – „nie przeszkadzać".

Rozszerzenie w dolnej części okna otwiera 16- lub 32-pozycyjną podręczną konsolę, w której masz informację o zajętości wybranych użytkowników wewnętrznych. Pod przyciskami możesz również przypisać najczęściej wybierane numery lub funkcje. Konsola jest zawsze dostępna, niezależnie od innych wybieranych pozycji menu.

Kontakty zapisuj i wyszukuj w Książce telefonicznej lub wśród Ulubionych (oznaczonych gwiazdką). Do każdego z nich możesz dołączyć zdjęcie dla łatwiejszej identyfikacji rozmówcy. Możesz również zaimportować kontakty z globalnej książki telefonicznej, wspólnej dla wszystkich użytkowników Libry lub Proximy.

Intuicyjny graficzny podgląd historii połączeń ułatwi Ci przeglądanie, sortowanie lub wyszukiwanie wśród połączeń przychodzących, wychodzących, nieodebranych i niezrealizowanych.

Swojego rozmówcę zobaczysz w dużym oknie lub na pełnym ekranie, z podglądem własnego wizerunku.

W każdej chwili możesz przejść z wideo do zwykłej rozmowy audio. Twój rozmówca może korzystać z tej samej aplikacji Platan Video Softphone, z wideotelefonu IP lub dzwonić z wideobramofonu IP.