nagrywanie rozmów telefonicznych
W każdej firmie, jakość obsługi klienta jest bardzo ważna. Wiele firm i instytucji wymaga nowoczesnych rozwiązań umożliwiających nagrywanie oraz zarządzanie nagranymi rozmowami telefonicznymi. W naszej ofercie posiadamy systemamy nagrywania rozmów znanych i cenionych na Polskim rynku producentów serwerów telekomunikacyjnych. Są to zazwyczaj systemy zintegrowane z centralą telefoniczną. Takie połączenie pozwala na nagrywanie rozmów telefonicznych bez inwestycji w dodatkowy kosztowny sprzęt, wymagający synchronizacji z istniejącą siecią telefoniczną czy też dodatkowej obsługi.
KIEDY NAGRYWAĆ?
- Jeżeli chcesz podnosić kwalifikacje swoich pracowników kontaktujących się telefoniczne z klientami
- Gdy zdarzają się przypadki, że trzeba rozstrzygać sporne kwestie z klientem
- Gdy przyjmujesz zamówienia telefonicznie
- Jeżeli prowadzisz jednocześnie wiele rozmów, które chciałbyś zachowywać do celów szkoleniowych
- Jeżeli dbasz o jakość obsługi klienta i chciałbyś zapisać wybrane rozmowy na dysku lokalnym
- Jeżeli dbasz o bezpieczeństwo swojej firmy lub instytucji
FUNKCJE I ZALETY SYSTEMÓW NAGRYWANIA ROZMÓW
- zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki ochronie za pomocą haseł, stopniowaniu uprawnień do pobierania i odsłuchu nagrań
- aplikacje posiadają rozbudowane narzędzia i filtry do wyszukiwania nagranych rozmów
- umożliwiają monitorowanie jakości obsługi telefonicznej klienta oraz wykorzystania nagrań do celów szkoleniowych
- czas zarejestrowanych rozmów ograniczony jest wyłącznie pojemnością dysku, na którym przechowywane są pliki
- nagrywają i archiwizują połączenia przychodzące, jak i wychodzące, niezależnie od tego, czy są to rozmowy pracowników indywidualnych czy zespołu call center z możliwością ich wyszukania wg kryterium daty, numeru abonenta, numeru, z którego przyszło połączenie i innych
- są wsparciem w procesie sprzedaży – pozwalają na odtworzenie ustaleń - cen, terminów i innych warunków omawianych z klientem, dostawcą
- wspierają pracę jednostek administracji rządowej i samorządowej – rejestracja połączeń w centrach powiadamiania ratunkowego, w obsłudze petentów urzędu i innych
Zadaniem serwera telekomunikacyjnego jest realizacja połączeń telefonicznych oraz rejestrowanie ich treści na karcie SD lub twardym dysku.
W serwerze można zdefiniować które rozmowy mają być nagrywane oraz nadać im dodatkowo priorytety. Możemy również określić które rozmowy nie mogą nigdy zostać nagrane a także powołać konta użytkowników aplikacji posiadających różne uprawnienia:
- prawo do kopiowania nagrań na dysk lokalny - decyduje o możliwości eksportowania nagrań jako typowe pliki dźwiękowe
- dostęp pełny - brak ograniczeń - dla użytkownika dostępne są wszystkie rozmowy nagrane w centrali
- dostęp ograniczony - pozwala na ustawienie praw do nagrań wg następujących kryteriów:
- do określonego poziomu - prawo do odsłuchu nagrań tylko dla konkretnej grupy abonentów, lub kilku grup
- do nagrań z filtrem - prawo do odsłuchu wyłącznie nagrań konkretnego numeru wewnętrznego
- prawo do odsłuchu nagrań do określonej liczby dni wstecz
Aplikacje przeznaczone do współpracy z systemem nagrywania rozmów umożliwiją pobieranie nagrań z zasobów centrali i zapisywanie ich kopii na dysku komputera w sieci lokalnej. Umozliwiają wyświetlenie szczegółowej historii połączeń oraz wyszukiwanie konkretnych połączeń wg wielu kryteriów.
PRAWNE ASPEKTY NAGRYWANIA ROZMÓW
"Zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem, nie jest zabroniona sama rejestracja danego zdarzenia przez osobę w niej uczestniczącą. Odnosi się to zarówno do rejestracji głosu podczas rozmowy pomiędzy dwiema osobami, jak i do nagrywania filmów czy robienia zdjęć. Co do zasady, na samo wykonywanie zdjęć czy nagrywanie filmu nie jest wymagana zgoda osoby nagrywanej."